
«Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Battlefield 2042 ήταν σκέτη καταστροφή»_

Δεν ξεκίνησε καλά ο νέος τίτλος της διάσημης σειράς Battlefield, σύμφωνα με δημοσίευμα του Eurogamer. Περιγράφοντας το πρώτο Σαββατοκύριακο του Battlefield 2042 ως «καταστροφή», το δημοσίευμα μπαίνει σε λεπτομέρειες σχετικά με την εμπειρία που προσέφερε το παιχνίδι.
Ακολουθεί το δημοσίευμα, όπως το μεταφράσαμε:
Το Battlefield και το χάος δεν είναι άσχετες έννοιες. Το χάος βρίσκεται στον πυρήνα της σειράς, με συναρπαστικές, υπερβολικές στιγμές δράσης σε ένα sandbox που το κάνουν να ξεχωρίζει από άλλα shooters παρόμοιου τύπου. Ωστόσο, το χάος του πρώτου Σαββατοκύριακου του Battlefield 2042 δεν ήταν αυτού του είδους, και ήταν έντονα ενοχλητικό. Από τη στιγμή που το Battlefield 2042 έγινε διαθέσιμο την Παρασκευή, έχω αντιμετωπίσει crashes, προβλήματα με τους servers και ολόκληρες νύχτες κατά τη διάρκεια των οποίων το παιχνίδι ήταν απλώς unplayable, δεν μπορούσε καν να παιχτεί. Άλλο ένα Battlefield, λοιπόν, που κυκλοφορεί σε κακή κατάσταση, και το συγκεκριμένο φτάνει στο επίπεδο της κακόφημης κυκλοφορίας του Battlefield 4. Με βάση τη δική μου εμπειρία στο Xbox Series X, μπορώ να σας πω ότι είναι αισθητά χειρότερο.
Μεγάλο μέρος αυτής της ενόχλησης προέρχεται από τον προγραμματισμό: σκόπευα, το βράδυ της Παρασκευής, να μπω στον κόσμο του νέου shooter της DICE, να «λιώσω», όμως τελικά πέρασα την ώρα μου προσπαθώντας να παρακάμψω ένα σφάλμα δεδομένων που ήταν ιδιαίτερα επίμονο, καθώς δεν μου επέτρεψε την πρόσβαση στο παιχνίδι για ολόκληρη τη νύχτα στο “All-Out-Warfare” mode που είναι ο πυρήνας του νέου αυτού τίτλου της σειράς. Μόνο τα κλασικά matches και οι κανόνες του Portal mode μου έδωσαν λίγη ικανοποίηση.

Ακόμα και σε αυτά, όμως, η εμπειρία δεν ήταν «γυαλισμένη». Περισσότερα από τα μισά matches που έπαιξα κατέληξαν σε προβλήματα με τους servers που επηρέασαν δραστικά το gameplay, αφαιρώντας το κεφάλι του χαρακτήρα μου και κάνοντας το παιχνίδι αδύνατο να παιχτεί. Η απενεργοποίηση του crossplay -κάτι που μπορεί να γίνει μόνο στο Xbox- βοήθησε λίγο, αλλά ακόμα και έτσι χρειάστηκε να βγω από πολλά παιχνίδια, περισσότερα απ’ τα μισά που έπαιξα συνολικά, εξαιτίας κάκιστων επιδόσεων στο τεχνικό κομμάτι.
Φαίνεται πως η έκδοση του Xbox έχει τα χειρότερα προβλήματα αυτή τη στιγμή, άρα η εμπειρία μου δεν είναι απαραίτητα ενδεικτική του πώς τρέχει ο τίτλος σε άλλες πλατφόρμες. Όμως, το Xbox είναι η πλατφόρμα που έχει το «προβάδισμα» όσον αφορά το Battlefield 2042, άρα σίγουρα δεν θα έπρεπε να είναι τόσο άσχημη η κατάσταση. Υπάρχει και το άλλο θέμα: το Battlefield 2042 κυκλοφορεί επίσημα στις 19 Νοεμβρίου, άρα πρόκειται για early access έκδοση, αλλά θα πρέπει όσοι έδωσαν κάτι έξτρα για να έχουν πρόσβαση να αντιμετωπίσουν ένα τόσο χαμηλής ποιότητας προϊόν;

Και, μάλιστα, το παιχνίδι έχει κι άλλα προβλήματα. Δεν είμαι ακόμη σίγουρος για το πώς θα επηρεαστεί η εμπειρία από την αντικατάσταση του συστήματος με τις κλάσεις, ούτε με έχει κερδίσει η αφαίρεση του scoreboard, και φυσικά ούτε η πλήρης απουσία φωνητικών εντολών μέσα στο παιχνίδι ή οι τεράστιοι χάρτες που έχουν φτιαχτεί για 128 άτομα.
Τουλάχιστον, μέσα σε όλα αυτά, έχουν υπάρξει κάποιες σπίθες της «μαγείας» του Battlefield: ελικόπτερα να πέφτουν ενώ έχουν αρπάξει φωτιά, εκρήξεις σε μακρινούς ουρανοξύστες να λειτουργούν ως ηχητικό υπόβαθρο για τις δικές μου μάχες στο έδαφος, και αυτή η αίσθηση πως τα πάντα είναι πιθανό να συμβούν εδώ. Ήταν ένα βαθιά ενοχλητικό πρώτο Σαββατοκύριακό με το Battlefield 2042 αλλά ακόμη έχω την επιθυμία να χωθώ στον κόσμο του.
Πηγή: Eurogamer