Τελικά, είναι βιώσιμο το Xbox Game Pass;

Από την αρχή, το Xbox Game Pass έχει προκαλέσει συζητήσεις σχετικά με τη βιωσιμότητά του. Πολύς κόσμος έλεγε πως η συνδρομητική υπηρεσία της Microsoft είναι πολύ καλή για να είναι αληθινή. Και αφού το Xbox δεν συνηθίζει να δίνει αριθμητικά στοιχεία, αρκετοί θεωρούσαν πως η υπηρεσία «βάζει μέσα» τη Microsoft, δεν παράγει κέρδος δηλαδή και μόνο κοστίζει, αλλά αντιμετωπίζεται ως μακροπρόθεσμη επένδυση.

Ωστόσο, ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, μιλώντας στο πλαίσιο των εορτασμών για την επέτειο των 20 χρόνων του Xbox, είπε πως η κατάσταση είναι διαφορετική. Συγκεκριμένα, παρά την επιβράδυνση της αύξησης των συνδρομητών, η υπηρεσία είναι «πολύ, πολύ βιώσιμη» και «συνεχίζει να μεγαλώνει», σύμφωνα με τον Spencer.

«Γνωρίζω πως υπάρχει πολύς κόσμος που λέει ότι μπαίνουμε μέσα οικονομικά για να έχουμε μια υπηρεσία που θα καρποφορήσει στο μέλλον» είπε ο Spencer στο Axios. «Όχι. Το Game Pass είναι πολύ, πολύ βιώσιμο ως έχει. Και συνεχίζει να μεγαλώνει».

Τα σχόλια αυτά του Spencer έρχονται μετά από την ιδιαίτερα επιτυχημένη κυκλοφορία του Forza Horizon 5, που ήταν διαθέσιμο από την πρώτη ημέρα για τους συνδρομητές του Game Pass. Ο τίτλος αποτέλεσε το πιο επιτυχημένο λανσάρισμα για την Xbox Game Studios μέχρι τώρα, με περισσότερους από 8 εκατ. παίκτες. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, επιβεβαίωσε πως το Game Pass είχε πιάσει τους 18 εκατ. συνδρομητές.

Παράλληλα, χθες, Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, έγινε διαθέσιμο το free-to-play multiplayer του Halo Infinite, με την επίσημη κυκλοφορία του τίτλου να αναμένεται στις 8 Δεκεμβρίου. Το Halo Infinite εκτιμάται ότι θα αποτελέσει ακόμα μία μεγάλη επιτυχία για το Xbox και για το Game Pass συγκεκριμένα, καθώς θα είναι διαθέσιμο για τους συνδρομητές της υπηρεσίας από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του. Περιμένουμε να δούμε πόσο μεγάλο «μπαμ» θα κάνει το νέο Halo, καθώς τα πρώτα δείγματα είναι ενθαρρυντικά, με βάση το multiplayer του τίτλου.

Με πληροφορίες από IGN