Interview: Margaret Weis | One of a Kind

Μία σπάνια ευκαιρία να φιλοξενήσουμε σε συνέντευξη έναν τόσο εμβληματικό συγγραφέα όπως είναι η εξαιρετική Margaret Weis. Τα βιβλία της αποτέλεσαν έμπνευση για υπέροχες ιστορίες ενώ έχουν δείξει τον δρόμο για νέους συγγραφείς και θεωρούνται μία απαραίτητη προσθήκη στον κόσμο της φαντασίας.

  • Είστε η δημιουργός του πιο αξιόλογου κόσμου φαντασίας στο παιχνίδι Dungeons and Dragons, του Dragonlance. Όταν δημιουργήσατε αυτό το αριστούργημα, περιμένατε ότι θα έχει τόσο μεγάλη επίδραση στους αναγνώστες και τους παίκτες; Ποιες ήταν οι αρχικές προσδοκίες που είχατε και τι σας είπαν οι συνάδελφοί σας όταν τελειώσατε το γράψιμο; Ποια ήταν η αντίδρασή σας, όταν είδατε το αποτέλεσμα που είχε και την αποδοχή;

Η TSR αντιμετώπιζε οικονομικές δυσκολίες εκείνη την εποχή. Τα μέλη της ομάδας, o Tracy και εγώ αγαπούσαμε πολύ αυτόν τον κόσμο και η βασική μας ελπίδα ήταν ότι η εταιρεία θα επιβίωνε αρκετό χρονικό διάστημα ώστε να δημοσιευτεί!

  • Είπατε ότι ο J.R.R Tolkien ήταν μια πραγματική έμπνευση και ο λόγος που αγαπήσατε τόσο την υψηλή φαντασία, αλλά στην ίδια δήλωση είπατε ότι δεν διαβάζετε άλλους συγγραφείς φαντασίας. Αυτό γράφτηκε το 1987. Σχεδόν 35 χρόνια αργότερα, εξακολουθείτε να είστε πιστή σε αυτήν τη δήλωση; Δεν υπήρξαν άλλοι συγγραφείς φαντασίας που σας θαυμάζουν ή σας εμπνέουν;

Ναι, παραμένω πιστή στη δήλωση μου. Δε διαβάζω φαντασία. Πρέπει να ακούσω την ίδια τη φωνή μου μέσα στο κεφάλι μου, προκειμένου να δημιουργήσω.

  • Αν κάποιος διαβάσει για πρώτη φορά για τη Margaret Weis και θέλει να μάθει περισσότερα για εσάς, τη δουλειά και τις ανακοινώσεις σας, πού τον συμβουλεύετε να ξεκινήσει και πώς μπορεί κάποιος να σας ακολουθήσει;(μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσωπικός ιστότοπος κ.λπ.)

Όσον αφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είμαι στο twitter, @WeisMarg και στο Facebook, Margaret Weis.

  • Μέσα από τη μεγάλη σας καριέρα ως συγγραφέας μέχρι στιγμής, έχετε δημοσιεύσει τόσα πολλά μυθιστορήματα που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία και απέσπασαν σωρεία από θετικά σχόλια. Ανεξάρτητα από τη δημοτικότητα, υπάρχει μια προτίμηση για ένα συγκεκριμένο βιβλίο ή μια σειρά που μπορείτε να πείτε ότι είναι το αγαπημένο σας και γιατί;

Είναι σαν να ρωτάς μια μητέρα πολλών παιδιών ποιο είναι το αγαπημένο της. Τα αγαπώ όλα για διαφορετικούς λόγους.

  • Ο Tracy Hickman είναι ένας δημιουργός με ισχυρή επιρροή στα πρώτα σας έργα, όπως επίσης και στη συνδημιουργία του κόσμου του Dragonlance. Πώς είναι η εργασιακή σας σχέση με τον κ. Hickman και αν έπρεπε να αναφέρετε κάποιους συνεργάτες που δεν είναι τόσο γνωστοί, ποιοι είναι αυτοί και για ποιον λόγο θα τους αναφέρατε;

Σέβομαι, τιμώ και είμαι φίλη με όλους τους συν-συγγραφείς μου! (Αυτό περιλαμβάνει την κόρη μου. :))

  • Θα θέλαμε να γνωρίσουμε τον αγαπημένο σας χαρακτήρα και τον αγαπημένο σας αγώνα από το σύμπαν Dragonlance!

Αν πρέπει να διαλέξω έναν χαρακτήρα, αυτός είναι ο Raistlin Majere. Αγαπημένες φυλές είναι οι Kender και τα Gnomes.

  • Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια σπάνια ευκαιρία να παίξετε ένα παιχνίδι Dungeons and Dragons με 5 άλλα άτομα για τις επόμενες ώρες. Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε ιστορική φιγούρα, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και από οποιοδήποτε χρονοδιάγραμμα; Μπορεί να υπάρχουν ηθοποιοί, πολιτικοί, στρατηγοί, συγγραφείς, όποιον εσείς θέλετε. Ποια είναι η ομάδα των ονείρων σας για αυτό το παιχνίδι και το πιο σημαντικό, ποιον θα επιλέγατε για Dungeon Master και τι είδους περιπέτεια θα θέλατε να παίξετε;

Για Dungeon Master θα είχαμε τον Roger E Moore και η περιπέτεια που θα παίζαμε θα ήταν το Dancing Hut of Baba Yaga. Οι παίκτες θα ήταν οι Joe Manganiello, Larry Elmore, Tracy Hickman και Penny Williams.

  • Τι κάνει τώρα η Margaret Weis; Υπάρχουν μεγάλα σχέδια για το μέλλον; Υπάρχουν πολλές φωνές από θαυμαστές που απαιτούν συνεργασία με την WotC για ένα campaign Dragonlance για την 5η έκδοση. Είναι μια βιώσιμη ελπίδα ή ο κατακλυσμός το κάνει αδύνατο αυτήν τη φορά;

Με τη συμβουλή του νομικού συμβούλου, δυστυχώς δεν μπορώ να μιλήσω γι αυτό το θέμα τη δεδομένη στιγμή. Αναμένεται όμως ανακοίνωση στο άμεσο μέλλον.

  • Υπάρχει μια φήμη ή παρανόηση από το κοινό και θα θέλαμε μια διευκρίνηση για το θέμα. Όταν οι συγγραφείς και οι σχεδιαστές παιχνιδιών παίζουν DnD έχουν φοβερά παιχνίδια που μερικές φορές τους εμπνέουν για μελλοντικά παιχνίδια ή μυθιστορήματα. Από την εμπειρία σας στο παιχνίδι, συμβαίνει αυτό το φαινόμενο;

Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι ο Bupu προέκυψε από μια συνεδρία Dungeons and Dragons.

  • Παίζετε ακόμα Dungeons and Dragons ή οποιοδήποτε άλλο Tabletop RPG;

Παίζω στο Gary Con! Έχουμε ένα παιχνίδι Firefly και εγώ είμαι η Τζέιν.

  • Υπάρχει κάποιο έργο σχετικό με τη δημιουργία παιχνιδιών ή τη συγγραφή μυθιστορημάτων, που ασχολείστε αυτήν τη στιγμή;

Δυστυχώς, όπως προανέφερα δεν μπορώ να μιλήσω για αυτό το θέμα και θα πρέπει να περιμένουμε την ανακοίνωση.

  • Πείτε μας περισσότερα για τη Margaret. Σας γνωρίζουμε σε μεγάλο βαθμό μέσω της δουλειάς σας, αλλά τι κρύβεται πίσω από το παραβάν του δημιουργού; Χόμπι; Δραστηριότητες;

Είμαι η διευθύντρια μιας ομάδας flyball που ονομάζεται Barkbarians. Τρέχω δύο από τα σκυλιά μου, την Tika και την Clancy.

  • Ποια είναι η μεγαλύτερη επιθυμία σας; Τι σας κάνει να λυπάστε ή να χαμογελάτε;

Αγαπώ πολύ τη ζωή και προσπαθώ να χαμογελάω πολύ.

  • Ζούμε σε περίεργη και δύσκολη εποχή, αλλά φαίνεται ότι υπάρχει μια τεράστια νέα βάση θαυμαστών για το είδος της φαντασίας. Αν κάποιος θέλει να ακολουθήσει τα χνάρια σας και να γίνει συγγραφέας φαντασίας σήμερα, ποια είναι η συμβουλή σας;

Θα έδινα τις ίδιες συμβουλές που μου δόθηκαν όταν ξεκίνησα: Συνέχισε να διαβάζεις. Συνέχισε να γράφεις. Κρατήστε την καθημερινή σας δουλειά.