Digital Νοέμβριος | τα ρεκόρ είναι για να σπάνε

Μέσω των στοιχείων που έρχονται στο φως από την ανάλυση της Super Data Research, αποκαλύπτεται πως τα “digital games” – όπως οι ίδιοι χαρακτηρίζουν τον κλάδο – απέφεραν έσοδα της τάξεως των 11,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το μήνα Νοέμβριο, τα μεγαλύτερα δε ως σήμερα! Πριν όμως προχωρήσουμε στα ενδότερα της ανάλυσης, οφείλουμε να σημειώσουμε πως η Super Data αποτελεί μέρος της Nielsen, μία εταιρείας-κολοσσού στον κλάδο των στατιστικών αναλύσεων μέσω ανάλυσης πρωτογενών δεδομένων, γεγονός που προσδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα και τονώνει τον παράγοντα της εμπιστοσύνης στα δεδομένα. Κατά τον Νοέμβριο λοιπόν, το mobile κομμάτι του κλάδου κατέγραψε ανοδική πορεία της τάξεως του 9%, ενώ τα PC games σκαρφάλωσαν στο +22%, δημιουργώντας ένα νέο ρεκόρ εσόδων. Σημαντικό ρόλο στο τελευταίο έπαιξε, όπως υπογραμμίζεται, η κυκλοφορία του World of Warcraft: Shadowlands. Στα των παιχνιδομηχανών, η άνοδος είναι της τάξεως του 24%, μόλις λίγο κάτω από την κορυφαία επίδοση του Απριλίου 2020, καθώς ως επιβραδυντικός παράγοντας λογίζεται και η αδυναμία στην ικανοποίηση της ζήτησης για τις κονσόλες της νέας γενιάς PlayStation 5 & Xbox Series X | S. Προχωρώντας στα ενδότερα της ανάλυσης, στοιχεία παρουσιάζονται για μία σειρά παιχνιδιών που απασχολούν ιδιαίτερα την κοινότητα το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπως το Call of Duty: Black Ops Cold War, το Assassin’s Creed Valhalla, το Spider-Man: Miles Morales, το νέο expansion του WoW – Shadowlands και φυσικά… η φρενίτιδα των ημερών μας που ακούει στο όνομα Among Us.

Μεγάλη ώθηση φαίνεται πως προσέφερε το free-to-play Warzone mode, από τον τίτλο Call of Duty: Modern Warfare, στον τελευταίο τίτλο της σειράς της Activision. Η επιτυχία του τίτλου μεταφράζεται σε 5,7 εκατομμύρια πωλήσεις αντιτύπων, 7% περισσότερο σε σύγκριση με τον πιο πετυχημένο τίτλο του franchise, Black Ops 4. Μεταφερόμαστε από τον “Ψυχρό Πόλεμο” στο παρελθόν, για να συναντήσουμε τους… Βίκινγκς. 50% περισσότερες ήταν οι πωλήσεις του Assassin’s Creed Valhalla σε σχέση με το Odyssey κατά το launch, με το νούμερο να σταθεροποιείται στα 1,7 εκατομμύρια αντίτυπα. Η εξαιρετική ποιότητα, το στήσιμο του παιχνιδιού, αλλά και η καθυστέρηση του Cyberpunk 2077 δημιούργησαν το έδαφος για την πολύ καλή πρώτη πτήση του νέου τίτλου της Ubisoft. Στον ιστό της αράχνης μπλέχτηκαν περισσότεροι από 663.000 χρήστες του PlayStation 4 & 5, προσφέροντας στην Sony ένα καλό ξεκίνησα, αλλά όχι ιδανικό, συγκριτικά με τα 2,2 εκατομμύρια που σημείωσε το Marvel’s Spider-Man το Σεπτέμβριο του 2018. Με κεκτημένη ταχύτητα απογειώθηκαν τα mounts κατά την έξοδο του World of Warcraft: Shadowlands, σπάζοντας δύο μακρινά ρεκόρ του 2008 για τα περισσότερα έσοδα, και του 2010 για τους περισσότερους συνδεδεμένους παίκτες. Συγκριτικά με το launch του Battle of Azeroth τον Αύγουστο του 2018, τα έσοδα και ο αριθμός παικτών παρουσιάζουν αυξητική τάση κατά 50% και 34% αντίστοιχα. Κλείνοντας, δεν θα μπορούσαμε να μην σημειώσουμε πως το κυνήγι των impostors έχει πάρει διαστάσεις… μεσαιωνικού κυνηγιού μαγισσών, καθώς περισσότεροι από μισό δισεκατομμύριο ενεργoί παίκτες καταγράφηκαν για το μήνα Νοέμβριο στους διαστημικούς σταθμούς του Among Us. Ο τίτλος αυτή τη στιγμή κατέχει τα σκήπτρα της δημοφιλίας, από τη σκοπιά μηνιαίων παικτών. Η έκδοση για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, παρά το γεγονός πως έχει πολύ μικρό μερίδιο της συνολικής βάσης παικτών (μόλις 3% το Νοέμβριο), αποκόμισε την συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων με ποσοστό 64%.