
Steelseries | 20 χρόνια παρουσίας στα esports_

Για δύο δεκαετίες η SteelSeries αποτελεί κινητήρια δύναμη στα esports και στην επαγγελματική πλευρά του gaming. Από την χορηγία των πρώτων επαγγελματικών ομάδων, στη δημιουργία περιφερειακού εξοπλισμού, ειδικά για τους pros και έπειτα στην μετατροπή παικτών με δυνατότητες σε παγκόσμιους superstars, η SteelSeries έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της βιομηχανίας και έχει βοηθήσει τους επαγγελματίες να “βρουν την δόξα” με το να δημιουργεί προϊόντα που κάνουν το gaming πιο διασκεδαστικό και ταυτόχρονα πιο ανταγωνιστικό.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝΤΑΣ
Η εταιρεία πήρε σάρκα και οστά το 2001 στη Δανία για να καλύψει τις ανάγκες των hardcore gamers, δημιουργώντας ένα καινοτόμο γυάλινο mousepad που προσέφερε μεγάλη αντίσταση στη σκόνη: το Icemat. Την περίοδο εκείνη, ο ιδρυτής της εταιρίας, Jacob Wolff-Petersen ήταν απλά άλλος ένας παίκτης Counter Strike στην Κοπεγχάγη που χρησιμοποιούσε ένα στερεοτυπικό mousepad, γεγονός που καθιστούσε αδύνατο το να σημαδεύσεις με ακρίβεια. Σε αντίθεση με άλλους παίκτες, παρουσίασε το πρώτο γυάλινο mousepad στον κόσμο, φτιαγμένο ειδικά για παίκτες FPS, με μία άψογη επιφάνεια που επιβράβευε την ακρίβεια. Από εκείνη την αρχική καινοτομία κι έπειτα, η SteelSeries απολαμβάνει μία σειρά από πρωτιές, έχοντας δημιουργήσει το πρώτο μηχανικό gaming πληκτρολόγιο, το πρώτο over-the-ear gaming headset, αναδιπλούμενα μικρόφωνα, το πρώτο World of Warcraft MMO ποντίκι και άλλα πολλά.

“Τα πρώτα είκοσι χρόνια της SteelSeries έχουν σημαδευτεί από πολλές επιτυχίες, αναρίθμητες πρωτιές και πραγματική συνεργασία με τους επαγγελματίες. Μαζί έχουμε χτίσει μια παγκόσμια eSports σκηνή και έχουμε προμηθεύσει τα εφόδια για την αστρονομική της ανάπτυξη. Στη SteelSeries αναγνωρίζουμε ότι ο κάθε gamer μπορεί να νιώθει star και έχει τη δυνατότητα να ωθήσει την βιομηχανία πιο μπροστά από ότι έχουμε ονειρευτεί.”, δήλωσε ο CEO της SteelSeries, Ehtisham Rabbani. Με πάνω από 40 κατοχυρωμένα διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε αυτά τα πρώτα της είκοσι χρόνια, η SteelSeries έχει βρει την ισορροπία ανάμεσα στον εξοπλισμό επαγγελματικού βαθμού ποιότητας και την ανένδοτη επιδίωξη απλού και μοντέρνου σχεδιασμού. “Η αποστολή της εταιρίας παραμένει η ίδια από την αρχή – να δημιουργήσουμε εξοπλισμό που ικανοποιεί την πιο απαιτητική ομάδα καταναλωτών – τους gamers. Η αποστολή μας αυτή έχει διατυπωθεί σε ένα από τα πρώτα σλόγκαν μας – “Winning Is Everything”, το οποίο είναι και πάντα ήταν μια βασική αξία της εταιρείας.”, συμπληρώνει ο Jacob Wolff-Petersen, ιδρυτής της εταιρείας. Είτε πρόκειται για την χορηγούμενη από την SteelSeries ομάδα OG, η πρώτη που κέρδισε δύο συνεχόμενα Dota 2 International Championships, είτε για την παροχή των εφοδίων σε κάθε gamer για να ανέβει επίπεδο, τα esports βρίσκονται στο επίκεντρο της εταιρείας.
Οι σχέσεις της με τις επαγγελματικές ομάδες δεν περιορίζονται σε απλές χορηγίες αλλά αποτελούν συνεργασίες. Από την σύλληψη της ιδέας στον σχεδιασμό, από το testing στην επικύρωση, οι επαγγελματίες στον τομέα των esports δεν είναι μόνο ενδιαφερόμενα μέρη στην SteelSeries, είναι συνεργάτες και συν-δημιουργοί, συν-διαμορφώνοντας τα καλύτερα gaming περιφερειακά προϊόντα παγκοσμίως. Μέχρι το 2006, η SteelSeries ήταν το brand που προτιμούσαν επτά από τις δέκα κορυφαίες FPS esports ομάδες στον κόσμο. Σήμερα, οι pros έχουν κερδίσει περισσότερα χρηματικά έπαθλα χρησιμοποιώντας SteelSeries παρά οποιοδήποτε άλλη επωνυμία.
ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ
Για τον εορτασμό των 20 χρόνων, η SteelSeries κυκλοφόρησε 6 short animated films, έργα της εσωτερικής δημιουργικής της ομάδας για την ανάπτυξη της τεχνολογίας τους και τη δέσμευσή της για την υπέρβαση των ορίων στο χώρο του gaming. Στις 4 Φεβρουαρίου, ημέρα Πέμπτη, στις 21:00, ο Τεχνικός Διευθυντής Tino Soelberg, θα εξετάσει την τεχνολογία των πρώτων περιφερειακών και θα αποδείξει την εξέλιξη των καινοτόμων προϊόντων SteelSeries, ζωντανά στο κανάλι της εταιρείας στο Twitch. Με αφορμή δε τον εορτασμό των 20 χρόνων, η SteelSeries θα φιλοξενήσει το διαδικτυακό τουρνουά, The SteelSeries Invitational, από τις 13 έως τις 28 Φεβρουαρίου, για επαγγελματικές ομάδες από όλο τον κόσμο. Μπορεί κανείς να παρακολουθήσει τις προσπάθειες των ομάδων στο κανάλι της εταιρείας στο Twitch.