
Ακόμα περισσότερο Doom_

Μπορεί το “Doom Eternal: The Ancient Gods Part Two” να χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως ο “επικός επίλογος του Doom Slayer σύμπαντος”, οι συντελεστές ωστόσο έχουν μία κάπως διαφορετική άποψη. Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Polygon, ο Game Direct Hugo Martin, έκανε σχετικά ξεκάθαρο, πως στις βλέψεις της ομάδας είναι να δημιουργήσουν ακόμα περισσότερα. “Παρότι αυτό είναι το τέλος της ιστορίας που ξεκίνησε στο Doom (2016) […], υπάρχουν ακόμα περισσότερες ιστορίες να ειπωθούν με το Doom Slayer”. O Martin δε, δεν παρέλειψε να κάνει μία σύγκριση των Doom παιχνιδιών με αυτή των comic ταινιών, που δρομολογούνται από διαφορετικούς σκηνοθέτες. Τα βασικά χαρακτηριστικά της ιστορίας παραμένουν σταθερά εδώ και δεκαετίες, όμως η προσέγγιση διαφοροποιείται με το πέρασμα του χρόνου. Αρκεί κανείς να αναλογιστεί πως το original Doom εστίαζε κατά κύριο λόγο στην δαιμονική ατμόσφαιρα, ενώ το Doom 3 είχε έντονα horror χαρακτηριστικά. Λίγο αργότερο, το reboot του 2016, θα κατέφθανε με πολύ περισσότερη δράση, ενώ το Doom Eternal θα περνούσε σε μία διαφορετική διάσταση την παρουσιαζόμενη ιστορία. “Υπάρχει μία νεανική ποιότητα σε όλα στο Doom” σημειώνει ο Martin, συμπληρώνοντας πως ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη πρέπει να γίνονται με γνώμονα το ταίριασμα στην βασική ατμόσφαιρα του πυρήνα του franchise. Τα λεγόμενα του Martin έρχεται να επιβεβαιώσει σχετικά άμεσα ο Executive Producer Marty Stratton. Μέσω ενός tweet μαθαίνουμε πως “ακόμα περισσότερα Doom Eternal updates βρίσκονται καθ’ οδόν, αργότερα εντός της χρονιάς”. Δεν έχουμε παρά να αναμένουμε ανυπόμονα τη συνέχεια και την εξέλιξη του – κλασικού πλέον – franchise.
A message from us to you. Thank you to our fans for your amazing support one year after launch. pic.twitter.com/UaNhZ4PEtV
— id Software (@idSoftware) March 22, 2021