
Έρχεται τελικά Bioshock 4;_

Η Cloud Chamber, το studio της 2K Games που είναι επιφορτισμένο με την ανάπτυξη της νέας προσθήκης στο Bioshock franchise, ετοιμάζεται για νέες προσλήψεις. Στην ιστοσελίδα της εταιρείας έχουν αναρτηθεί μία σειρά από ανοιχτές θέσεις που αναμένουν τις αιτήσεις των ενδιαφερόμενων. Με μία πρώτη, γρήγορη ανάγνωση, δύο πράγματα γίνονται σχετικά ξεκάθαρα. Το παιχνίδι θα έχει έντονα open world χαρακτηριστικά, ενσωματώνοντας την ιδιαίτερη μηχανική των open worlds, που περιλαμβάνει μία κύρια ιστορία και σωρεία side quests. “Ευελπιστούμε να βρούμε κάποιον που να είναι σε θέση να δημιουργήσει ιστορίες, με γνώμονα τον χαρακτήρα σε ένα open world σκηνικό” σημειώνεται σε μία από τις αγγελίες που είναι αναρτημένες. Σε άλλα σημεία υπογραμμίζεται η σημαντικότητα της ύπαρξης προϋπηρεσίας σχετικά με την Unreal Engine 4. Αν κανείς τοποθετήσει την engine δίπλα στην “living world” προσέγγιση που επιζητά η εταιρεία, τότε – όπως διαβάζουμε και παρακάτω – αναμένεται από τον υποψήφιο μίας έτερης θέση να “σχεδιάσει και να δημιουργήσει συστηματικές στιγμές στον κόσμο, καθώς και quests που αναπνέουν ζωή στο παιχνίδι”. Η υπόθεση ενισχύεται λίγο περισσότερο, αν κανείς προσθέσει δίπλα στα προηγούμενα ένα σημείο από την περιγραφή για την θέση του AI Programmer, ο οποίος αναμένεται να “δημιουργήσει ένα όραμα για ένα ουσιαστικό σύστημα πλήθους AI”, αλλά και να βοηθήσει γύρω από την δυνατότητα διαδραστικότητας με τα πληθυσμιακά συστήματα των NPC. Παρά το γεγονός πως η τελευταία κυκλοφορία του franchise τοποθετείτε στο μακρινό 2013, ενώ το επόμενο βήμα είχε “κοπεί” το 2016, πλέον φαίνεται πως υπάρχει μία νέα δυναμική γύρω από την ανάπτυξη follow-up τίτλους. Για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα για το παιχνίδι, δεν έχουν παρά να ρίξουν μία ματιά στο εξαιρετικό ρεπορτάζ της Lauren Morton, για λογαριασμό του PCGamer.