Call of Duty: Vanguard – Γιατί θα είναι καλύτερο σε PS5

Το franchise Call of Duty πάντα μας έδινε παιχνίδια με στιβαρό gunplay, με διασκεδαστικό shooting και πολλά διαφορετικά όπλα και attachments για αυτά, που οδηγούσαν σε πληθώρα επιλογών προσέγγισης της μάχης.

Η εταιρεία ανάπτυξης του νέου τίτλου της σειράς, Sledgehammer Games, σε ανάρτηση στο PS Blog περιγράφει γιατί η εμπειρία του παιχνιδιού της, Call of Duty: Vanguard, θα είναι αναβαθμισμένη αν παίζουμε σε PlayStation 5.

Συγκεκριμένα, το στούντιο αναλύει πώς το χειριστήριο της κονσόλας της Sony, το DualSense, «ανεβάζει» την εμπειρία αισθητά με τις σκανδάλες δυναμικής απόκρισης (adaptive triggers) και με την απτική ανάδραση (haptic feedback), για να αυξήσει το immersion και να δώσει διαφορετική αίσθηση στον παίκτη ανάλογα με την προσέγγιση που ακολουθεί. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι λειτουργίες του DualSense «ζωντανεύουν την εμπειρία όσο δεν ήταν ποτέ δυνατό στις προηγούμενες γενιές κονσολών».

Στόχος της εταιρείας Sledgehammer Games όσον αφορά τις σκανδάλες του χειριστηρίου και τις λειτουργίες τους είναι να δοθεί το απαραίτητο βάρος στο τράβηγμα της σκανδάλης του κάθε όπλου, για να αυξηθεί ο ρεαλισμός αλλά και για να έχει ο παίκτης την ευκαιρία να διαλέξει τη δύναμη της σκανδάλης που του ταιριάζει περισσότερο. Με τις σκανδάλες του DualSense, η εταιρεία υπόσχεται πως θα νιώσουμε τη δύναμη του κάθε όπλου ξεχωριστά. Επίσης, το feedback του χειριστηρίου επηρεάζει και τη στόχευση στο Vanguard εκτός από τους πυροβολισμούς, δίνοντας διαφορετική αίσθηση βάρους για κάθε scope, ενώ και τα attachments θα παίζουν τον δικό τους ρόλο. Βέβαια, ο ρεαλισμός θα ενισχύεται και μέσω της δόνησης, με την απτική ανάδραση του χειριστηρίου του PS5. Το DualSense, λέει η εταιρεία, της έδωσε τη δυνατότητα να ανεβάσει τη διαδικασία της τακτικής λήψη αποφάσεων σε υψηλότερα επίπεδα και να αυξήσει σημαντικά το immersion στο σύνολο της εμπειρίας.

Το Call of Duty: Vanguard θα κυκλοφορήσει στις 5 Νοεμβρίου για PC, PS4, PS5, Xbox One και Xbox Series X|S.