Μεγάλο update για το Stardew Valley

Μια νέα ενημέρωση στο Stardew Valley μόλις κυκλοφόρησε στον υπολογιστή και μπορεί ο δημιουργός Eric Barone να λέει ότι δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη, εν τέλει παρατηρούμε όμως ότι κάνει κάποιες σημαντικές αλλαγές για τους modders, ενώ ενσωμάτωσε επίσης κάποιες αλλαγές στην ποιότητα ζωής των κατοίκων και διορθώσε μικρά σφάλματα.

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι στην αρχιτεκτονική ή καλύτερα την οργάνωση, όπου η ενημερωμένη έκδοση θα μεταφέρει το Stardew Valley από το πλαίσιο XNA στο MonoGame, μια εφαρμογή ανοιχτού κώδικα του XNA 4 που «προστατεύει το παιχνίδι και επιτρέπει στα mods να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες από 4 GB RAM», είπε ο Barone.

«Αλλά νομίζω ότι το αγαπημένο μου κομμάτι στη νέα ενημέρωση, είναι η νέα δυνατότητα να σπρώχνω τα κατοικίδια από τη μέση όταν χτίζω κάτι ή μετακινώ ένα κτήριο. Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει πολύ στο Stardew Valley, αλλά σίγουρα παραπάνω από μια φορές στη ζωή μου έχω ξοδέψει χρόνο φωνάζοντας στους NPC να φύγουν από τον δρόμο μου, το οποίο δεν είναι και πολύ αποτελεσματική τακτική».

«Και αν για κάποιο λόγο προτιμάτε να παραμείνετε με την παλαιότερη έκδοση, αυτή παραμένει μια επιλογή: Κάντε δεξί κλικ στο Stardew Valley στη βιβλιοθήκη του Steam σας, μετά επιλέξτε ιδιότητες beta και επιλέξτε την έκδοση “συμβατότητας”».

Ο Barone επιβεβαίωσε επίσης ότι μια ενημέρωση 1.5.6 βρίσκεται σε εξέλιξη, η οποία θα προσθέσει περισσότερες επιλογές υποστήριξης modding, που ζητήθηκαν από καιρό και που θα κάνουν ορισμένες πτυχές της τροποποίησης πολύ πιο εύκολες στο μέλλον. Μπορεί να υπάρχει και κάποιο νέο περιεχόμενο, αλλά τίποτα στην κλίμακα της περσινής μεγάλης ενημέρωσης 1.5.

Η ενημέρωση του Stardew Valley 1.5.5 θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:

Αρχιτεκτονικές αλλαγές:

• Μετεγκατάσταση του παιχνιδιού από το XNA (στόχευση .NET Framework 4.5.2) στο MonoGame (στόχευση .NET 5). Αυτό προστατεύει το παιχνίδι και επιτρέπει στα mods να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες από 4 GB RAM.

Quality of life:

• Κρατώντας το πλήκτρο CTRL εκτός από το shift τώρα μπορείτε να αγοράσετε/κατασκευάσετε στοίβες 25 αντικειμένων κάθε φορά.

• Σε μια νέα αποθήκευση, πολλές ρυθμίσεις θα είναι πλέον προεπιλεγμένες, όπως αυτή του επίπεδου ζουμ, η λειτουργία gamepad και το απόρρητο διακομιστή για πολλούς παίκτες δεν αντιγράφονται.

• Θα μπορείτε να χτίσετε ή να μετακινήσετε κτήρια αγροκτημάτων.

• Τώρα θα μπορείτε να σπρώχνετε κατοικίδια από τη μέση κατά την κατασκευή/μετακίνηση ενός κτηρίου κάνοντας κλικ πάνω τους.

• Θα μπορείτε να αγοράσετε πίσω αντικείμενα που πωλήθηκαν κατά λάθος στην ίδια περίοδο αγορών.

• Ο χρόνος εντός του παιχνιδιού θα εμφανίζεται τώρα στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης όταν παίζετε Journey of the Prairie King σε multiplayer.

• Το γρασίδι που τοποθετείται χρησιμοποιώντας το Grass Starter κατά τη διάρκεια του Χειμώνα δεν εξαφανίζεται πλέον όταν το παιχνίδι επαναφορτωθεί

Αισθητικές επιδιορθώσεις:

• Προστέθηκαν κόμματα στην ένδειξη τιμής στο μενού κατασκευής κτηρίων.

• Προσαρμόστηκαν οι γκρεμοί στην έρημο Calico για να αποφευχθεί ένα μικρό πρόβλημα ταξινόμησης στο επάνω αριστερό άκρο του υπερυψωμένου γκρεμού.

• Διορθώθηκε το πρόβλημα όπου το sprite του Sebastian μετατοπίζεται σε μη έγκυρη θέση στη 1:00 μ.μ. όταν εργάζεται με το ποδήλατό του στη φάρμα.

Γενικές διορθώσεις:

• Μετά την ολοκλήρωση της αποστολής Cryptic Note, αν φτάσετε στη συνέχεια στον 100ο όροφο του Skull Cavern, είναι εγγυημένο ένα σεντούκι με loot.

• Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου τα ορυχεία μπορούσαν να ενεργοποιηθούν μόνιμα σε hard mode.

• Το επάγγελμα του σιδηρουργού επηρεάζει πλέον τις Ραδιενεργές Μπάρες.

• Οι γλάστρες κήπου δεν χάνουν πλέον τα εφαρμοσμένα λιπάσματα κατά τη συγκομιδή τους.

• Διορθώθηκε η μη κεντραρισμένη ακτίνα έκρηξης κατά την απομάκρυνση δαπέδου και ορισμένων άλλων ειδών.

• Όταν τοποθετείτε μια γλάστρα κήπου στο νησί Τζίντζερ μια βροχερή μέρα, τώρα θα φυτρώνει σωστά ποτισμένη.

• Διορθώθηκε το πρόβλημα με τη μετακίνηση μιας καμπίνας, όπου τοι σκάλες παραμόρφωναν τους παίκτες

Εσείς παίξατε τη νέα έκδοση του Stardew Valley; Πώς σας φάνηκε;