
Silent Hill: Γιατί είναι δύσκολη η ανάπτυξη ενός remake_

Ο Keiichiro Toyama, δημιουργός του Silent Hill, επανήλθε με τον Junya Okura της σειράς Siren, με ένα νέο στούντιο και μας έδωσε μια πρώτη εικόνα για το πρότζεκτ του. Το στούντιο λέγεται Bokeh Game Studio και το παιχνίδι Slitterhead -και είναι ό,τι θα θέλαμε να δούμε από έναν τέτοιο δημιουργό. Ο τίτλος εμφανίστηκε στα The Game Awards 2021 με ένα εφιαλτικό trailer, εν μέσω μάλιστα μιας έντονης κυκλοφορίας για φήμες σχετικά με κάτι νεότερο για το franchise του Silent Hill ή για ένα remake.
Πρόσφατα, ο Toyama μίλησε με το Video Games Chronicle και αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο ενός remake για το Silent Hill. Ρωτήθηκε, συγκεκριμένα, αν θα του φαινόταν ελκυστική η επιστροφή του εμβληματικού τίτλου τρόμου σε αντίστοιχο ύφος με τα remakes του Resident Evil. Η απάντηση του Toyama ήταν ότι το Silent Hill θα είναι πιο δύσκολο να δημιουργηθεί σε σύγχρονη εκδοχή απ’ ό,τι νομίζουμε.
Ο λόγος που ένα remake για το Silent Hill είναι δύσκολο εγχείρημα, σύμφωνα με τον Toyama, είναι η ιδιαίτερη φύση του gameplay του, η οποία «κοιτά» σε παλιότερες εποχές. Δεν πρόκειται για ένα παιχνίδι δράσης, ένα remake του οποίου θα μπόρούσε να αρκεστεί στην ανενέωση των γραφικών και των μηχανισμών, όπως έγινε στα Resident Evil. Για να φέρει κανείς το Silent Hill στη σημερινή εποχή, για τον Toyama θα πρέπει να «ξανασκεφτεί το κόνσεπτ απ’ την αρχή για να το κάνει ενδιαφέρον για το κοινό».
Πράγματι, το gameplay των Silent Hill, αλλά και η γενικότερη δομή τους, απέχουν αρκετά από το σημερινό στιλ των αντίστοιχων παιχνιδιών. Βέβαια, μια νέα εκδοχή του franchise θα ήταν ευπρόσδεκτη, μια που θα διατηρεί το πνεύμα και κάποια βασικά χαρακτηριστικά αλλά θα αλλάζει τα υπόλοιπα, όπως έκανε το Silent Hills που ακυρώθηκε.