Το Xbox στο δρόμο των διαφημίσεων_

Το Xbox brand δείχνει ισχυρό αυτή την περίοδο, αφού τόσο το Series S όσο και το Series S είναι δύο επιτυχημένες κονσόλες που κερδίζουν έδαφος και στην Ευρώπη, μια δύσκολη αγορά για να πειστεί.
Σε μια προσπάθεια να βελτιωθούν οι επιδόσεις του brand όμως η Microsoft θα βάλει τα μεγάλα μέσα και αυτά ακούνε στο όνομα “διαφημίσεις”. Οι διαφημίσεις σε free to play games είναι κάτι σύνηθες και υλοποιείται συνήθως με στατικά πράγματα.
Ένα smartphone που χρησιμοποιούν οι χαρακτήρες και μοιάζει με κάποια δημοφιλή συσκευή, ή billboards που φιγουράρουν μια συγκεκριμένη μάρκα, είναι μερικοί έξυπνοι τρόποι για τοποθέτηση προϊόντος μέσα σε ένα game.
Οι πληροφορίες όμως θέλουν τη Microsoft να προσθέτει δυναμικές διαφημίσεις στα δωρεάν παιχνίδια της, ως μια μέθοδο να δημιουργήσει επιπλέον έσοδα για κάθε τίτλο. Λέγεται μάλιστα ότι τα κέρδη θα τα μοιράζεται με τον developer του παιχνιδιού, ένα καλό παθητικό έσοδο που θα παίρνει από παιχνίδια τρίτων, αλλά και δικά της.
Παράλληλα είναι ένας καλός και εύκολος τρόπος να προσφέρει στους developers ένα έξτρα έσοδο από τα δικά τους free to play παιχνίδια, όμως είναι μια μέθοδος που κρίνεται πολύ αρνητικά από την κοινότητα, ειδικά αν λάβουμε υπόψιν τα γεγονότα του UFC 4 της Electronic Arts.
Η εταιρία που έχει μπει πολλές φορές στο στόχαστρο των καταναλωτών, έθεσε σε λειτουργία διαφημίσεις στο UFC 4 και τις αφαίρεσε σχεδόν άμεσα μετά από τη δημόσια κατακραυγή των χρηστών το 2020.
Το πόσο καλό θα κάνει τελικά η είσοδος διαφημίσεων, μένει να φανεί, ιδίως αν αφορά free to play τίτλους οι οποίοι έχουν όπως και να ‘χει μικρά έσοδα μέσω addons.