Η Crytek θέλει το Crysis 4 να πετύχει_

Το sequel της σειράς Crysis αναμένεται σε άγνωστη ημερομηνία, όμως το studio πίσω από την ανάπτυξη προσπαθεί, προσλαμβάνοντας ανθρώπους κλειδιά που θα βοηθήσουν στην όλη προσπάθεια για ένα πραγματικά καλό παιχνίδι, αντάξιο με το πρώτο.
Η Crytek βρίσκεται ανάμεσα σε αυτούς τους developers που κρίθηκαν σκληρά, ιδίως μετά την κυκλοφορία του μέτριου Crysis Remastered, το οποίο επανέφερε ουσιαστικά τη φράση “but, can it run Crysis?” στο προσκήνιο χάρη στην unoptimized φύση του. Αντίθετα με το original παιχνίδι, η απόπειρα της Crytek έδειχνε ότι δεν προσπάθησε αρκετά και το αποτέλεσμα ήταν ένα προβληματικό game που διορθώθηκε μερικώς στην πορεία.
Η γερμανική εταιρία έχει βλέψεις όμως να επαναφέρει τη φήμη της και το νεότερο teaser που κυκλοφορεί αναφορικά με το Crysis 4 δε δείχνει πολλά και αφήνει στη φαντασία πολλά πράγματα, όπως για παράδειγμα το σενάριο, την πιθανή επιστροφή του αρχικού χαρακτήρα μαζί με μερικούς ακόμα που ζήσαμε από την τριλογία.
Υπενθυμίζεται ότι αναφορές για το τέταρτο μέρος υπάρχουν από το 2012, που μοιάζει αιώνες πριν όμως τα διάφορα προβλήματα του game studio στο μεσοδιάστημα μας φέρνουν στο 2022, όπου πλέον η ανάπτυξη παίρνει σάρκα και οστά.
Το γεγονός ότι η Crytek προσπαθεί, φαίνεται και από τους ανθρώπους που εργάζονται επάνω στο project, και ένας από αυτούς είναι ο game director του Hitman 3, Mattias Engström κάτι που αποκάλυψε πριν από μερικές ώρες το studio, ενώ παράλληλα έχει μερικές ανοικτές θέσεις σχετικά με το game, όπως αυτή του level designer και του game designer.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το παιχνίδι βρίσκεται πολύ μακριά από την υλοποίησή του, ούτε στο concept design θα λέγαμε, ωστόσο οι σωστές βάσεις για έναν καλό τίτλο είναι πλέον απαραίτητη προϋπόθεση δεδομένου του backlash που δέχονται πολλά game studios ανεξάρτητα με το πόσο δημοφιλή είναι. Ένα ακόμα καλό Crysis είναι το μόνο που θέλουμε και περιμένουμε.