
Returnal: Τι θα θέλαμε να δούμε σε ένα DLC_

Ένα tweet στάθηκε αφορμή για να ξεσπάσουν φήμες και συζητήσεις σχετικά με ένα επερχόμενο DLC για το Returnal. Η εταιρεία ανάπτυξης, Housemarque, δημοσίευσε μια φωτογραφία που δείχνει μια φιγούρα, ένα πέτρινο κράνος, σε μια τοποθεσία που δεν φαίνεται να ανήκει στις ήδη υπάρχουσες του τίτλου. Η εικόνα συνοδεύεται από ένα hashtag, το #Returnal, καθώς από μόνη της δεν θα ήταν αρκετή για να καταλάβουμε πως πράγματι σχετίζεται με το συγκεκριμένο παιχνίδι του PS5. Επίσης, η Housemarque γράφει: Atropos..?
https://twitter.com/Housemarque/status/1464238590251212801?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1464238590251212801%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.playstationlifestyle.net%2F2021%2F11%2F26%2Freturnal-dlc-expansion-the-game-awards-2021-housemarque-tweet%2F
Atropos είναι ο πλανήτης στον οποίον παίξαμε στον ρόλο της Selene, της πρωταγωνίστριας του Returnal, και το ερωτηματικό στο τέλος γεννά θεωρίες. Είναι όντως μια φωτογραφία τοποθεσίες του πλανήτη Atropos, ή πρόκειται για ένα άλλο μέρος, για μια καινούργια περιοχή που θα εξερευνήσουμε σε ένα DLC;
Φυσικά, τίποτα δεν είναι επίσημο, άρα μπορεί να πρόκειται για κάτι τελείως διαφορετικό, όμως ένα DLC για το Returnal θα έβγαζε πολύ νόημα και θα ήταν καλοδεχούμενο. Μάλιστα, με τα Game Awards να πλησιάζουν, θα ήταν μια καλή στιγμή για τέτοιου τύπου ανακοίνωση. Τι θα θέλαμε όμως να δούμε σε ένα expansion για το Returnal;
Νέο biome
Φυσικά, η εύκολη επιλογή και μια ιδιαίτερα επιθυμητή θα ήταν ένα νέο biome, μια νέα περιοχή για εξερεύνηση. Θα μπορούσαμε να δούμε και περισσότερες νέες τοποθεσίες, αλλά και με μία θα ήμασταν ευχαριστημένοι. Έχει περάσει αρκετός καιρός πια από την κυκλοφορία του τίτλου και οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι έχουν ήδη παίξει τις πίστες του, ειδικά από τη στιγμή που κυκλοφόρησε και το update με το suspend mode.

Όμως, είναι αρκετός ο κόσμος που θέλει να επιστρέψει στο σύμπαν του Returnal αλλά δυσκολεύεται, εξαιτίας της roguelike φύσης του τίτλου. Το platinum trophy είναι απαιτητικό, και η επιστροφή στα επίπεδα από την αρχή ίσως κουράσει ελαφρώς. Ωστόσο, μια νέα περιοχή, με νέους τύπους εχθρών, με ένα καινούργιο boss στο τέλος και με περισσότερα στοιχεία για το σενάριο, θα ήταν κάτι ιδανικό. Έγινε για το Tsushima, γιατί όχι και εδώ;
Survival/horde mode
Αν δεν δούμε νέο περιεχόμενο για το σενάριο, θα μπορούσαμε να έχουμε ένα ξεχωριστό mode επιβίωσης (ή να έχουμε και τα δύο, και το mode αυτό αλλά και ένα νέο biome). Αν θυμηθούμε τα μεγάλα δωμάτια στα οποία πολεμούσαμε κύματα εχθρών στο campaign του Returnal, μπορούμε άνετα να φανταστούμε πώς θα λειτουργούσε ένα αντίστοιχο mode, το οποίο σίγουρα θα ήταν πολύ διασκεδαστικό.

Η δυνατότητα που θα είχαμε έτσι να αντιμετωπίσουμε διαδοχικά εχθρούς χωρίς όμως να έχουμε τη δομή του campaign και το άγχος που φέρνει η αποτυχία, θα ήταν σίγουρα καλοδεχούμενη και συναρπαστική.
Boss rush mode
Τα bosses του Returnal ήταν υπέροχα: τεράστια, δύσκολα, καλοσχεδιασμένα, διασκεδαστικά και αξιομνημόνευτα. Είτε μιλάμε για τα μικρότερα που βλέπαμε στην αρχή είτε για τα κτήνη που αντιμετωπίσαμε σε προχωρημένο στάδιο, είναι αναμετρήσεις που θα θέλαμε να ξαναδούμε, χωρίς όμως την ανάγκη να φτάσουμε ξανά ως εκεί και χωρίς μια αποτυχία να σημαίνει ότι θα πάμε πάλι από την αρχή -θα μπορούσαμε να πάμε από την αρχή των bosses απλώς. Στο βασικό παιχνίδι ήταν δύσκολη η συνεχής επανάληψη των boss fights, επειδή όταν χάναμε έπρεπε να περάσουμε πάλι τις πίστες.

Online co-op
Μιας και είπαμε για το Tsushima, ας θυμηθούμε το online multiplayer mode που κυκλοφόρησε για τον τίτλο. Ανεξάρτητο από το campaign, το έξτρα mode αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να απολαύσουμε το εξαιρετικό σύστημα μάχης σε διαφορετικό ύφος, σε πίστες που άλλαξαν τη δομή της εμπειρίας, και να το κάνουμε μαζί με άλλους παίκτες. Το mode αυτό ήταν πολύ διασκεδαστικό και μπορούμε άνετα να φανταστούμε κάτι τέτοιο στο Returnal, με bullet-hell σκηνικά σε multiplayer, με συνεργασία μεταξύ των παικτών για να «πέσουν» οι πιο δύσκολοι αντίπαλοι και με ξεχωριστές ιδιότητες και όπλα που θα τονίζουν το συνεργατικό gameplay. Θα μπορούσαμε να δούμε ένα ξεχωριστό mode σε αυτό το στιλ, αλλά και multiplayer σε survival/horde modes.
Μια γραμμική πίστα
Το Returnal έφερε το gameplay τύπου roguelike στον χώρο του mainstream gaming, αλλά το είδος αυτό εξακολουθεί να απευθύνεται σε συγκεκριμένο μέρος του κοινού. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό δείγμα του είδους, σίγουρα, αλλά τα metroidvania στοιχεία που είδαμε στον τίτλο μας έκαναν να θέλουμε περισσότερα.

Έτσι, θα μπορούσαμε να δούμε ένα DLC με ένα ξεχωριστό επίπεδο σε στιλ Dark Souls ή Metroid, με συγκεκριμένο σχεδιασμό και όχι διαφορετικό σε κάθε προσπάθεια, με αντικείμενα που παραμένουν όταν χάσουμε και γενικά με προσέγγιση αντίστοιχη ενός γραμμικού action-adventure. Είναι σίγουρο ότι η Housemarque θα μας έδινε εξαιρετικό περιεχόμενο σε τέτοιο στιλ και θα ταίριαζε πάρα πολύ σε DLC του Returnal. Τέλος, βέβαια, θα μπορούσαμε να δούμε και ένα easy mode, ώστε να απολαύσουν το παιχνίδι και όσοι δεν τα κατάφεραν στην αρχική του μορφή. Όπως και να ‘χει, περιμένουμε να δούμε αν πράγματι αναπτύσσεται κάτι νέο για το Returnal.